Samen met de gemeente Deventer, talloze jongeren en bekende Deventenaren, lanceerde Raster Welzijn tijdens ‘de eerste golf’ de campagne #VoorWieDoeJijHet. Nu is er een vervolg op de campagne.

Speciale mondkapjes
Raster werkt dichtbij jongeren. Speciaal voor hen hebben we mondkapjes laten maken met de slogan #VoorWieDoeJijHet. Met deze actie willen we alle inwoners van Deventer een hart onder de riem steken in deze ongekende tijden. “Met de actie benadrukken we hoe belangrijk het is om je aan de richtlijnen te houden met de vraag voor wie doe jij het? Iedereen heeft namelijk wel iemand die in de risicogroep valt en voor deze mensen doen we het,” aldus jongerencoach Nusa Meijboom.

Hart onder de riem
De actie is het vervolg van de eerste campagne in maart, waarbij gemeente Deventer en Raster de handen ineensloegen om bewustwording te creëren bij inwoners over corona. De jongeren- en kinderwerkers gingen bij veel jongeren op bezoek om ze persoonlijk een hart onder de riem te steken. “We zijn er nog lang niet en zullen nog veel veranderingen tegen komen. Het is belangrijk dat we ons er samen doorheen slaan.” De actie wordt vergezeld door bovenstaande promovideo, ingesproken door jongeren uit heel Deventer en loopt zolang de coronagolf aan blijft houden. We hopen van harte dat jullie aandacht aan het vervolg van deze campagne willen besteden. Alleen samen krijgen we corona onder controle!