Houd jij in de hectiek je hoofd koel, ben je klantgericht en draag je binnen een enthousiast en gemotiveerd team graag bij aan deskundige en persoonlijke kinderopvang in Deventer? Dan is deze vacature zeker iets voor jou.

Medewerker personeelsplanning en klantcontact kinderopvang
28 uur per week 

Als medewerker personeelsplanning en klantcontact Kinderopvang ben je het eerste aanspreekpunt voor onze medewerkers en klanten. Je weet de vertaalslag goed te maken tussen de klantvraag en ons aanbod. Je verzorgt de kind-, en de personeelsplanning en gaat daarbij oplossingsgericht te werk. Dit resulteert in een optimaal aanbod voor de klant en de organisatie. Met jouw commerciële inzicht lever je een bijdrage aan het onderzoeken en analyseren van de markt in de kinderopvang, zodat we nog beter kunnen anticiperen op behoeften en wensen van klanten in de toekomst.

Meer specifiek ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor het:

  • Informeren van nieuwe klanten over de mogelijkheden en verzorgen van het plaatsingsproces;
  • Adviseren van de managers binnen Sam&ko rondom de personeelsplanning;
  • Maken en beheren van de roosters voor alle pedagogisch medewerkers op onze locaties;
  • Dagelijks oplossen van de calamiteiten.

Kortom, een afwisselende baan met veel telefoonverkeer en de nodige hectiek. Ben je communicatief vaardig, positief, hou je je hoofd koel en vind je het een uitdaging om roosters in elkaar te puzzelen, dan zijn wij op zoek naar jou! De afdeling Personeelsplanning en Klantcontact bestaat uit zes medewerkers en wordt aangestuurd door de manager klantenservice en roosterbeheer.

Wat bieden wij?

  • Een plek in een enthousiast en gemotiveerd team waarbij we jouw kwaliteiten goed benutten;
  • Een aanstelling voor in eerste instantie één jaar;
  • Inschaling vindt plaats op basis van ervaring in schaal 7 van de cao Kinderopvang, met een brutosalaris tussen € 2.874,- en € 3.837,- per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur;
  • Werktijden en dagen in overleg, maximaal 28 uur per week.

Wat zoeken wij?
De ideale kandidaat heeft:

  • Hbo werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2 jaar ervaring met het maken en beheren van roosters in de Kinderopvang of bij een vergelijkbare organisatie (bijvoorbeeld in de zorg);
  • Ervaring en/of affiniteit met klantcontact;
  • Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van MS Office (met name Excel), kennis van Flexkids en/of SDB is een pré;
  • Zorgvuldig en klantgericht te werken;
  • Een positieve werkhouding;
  • Veel zin om in ons enthousiaste team aan de slag te gaan.

Over Raster Groep
Dichtbij, Passie en Delen van kennis en ervaringen zijn onze kernwaarden. Vanuit die basis werken wij elke dag aan het bevorderen van het welzijn van bewoners, jong en oud, in de stad Deventer. Wij zijn op basis van het non-profit principe betrokken bij de samenleving, vanuit de disciplines Welzijn en Kinderopvang. In onze visie zijn deze niet alleen onlosmakelijk met elkaar verbonden, maar versterken ze elkaar. Wil je meer weten over onze visie en waarom wij geloven dat welzijn en kinderopvang onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn en elkaar versterken? Klik dan hier.

Solliciteren?
Dat kan! Ben je enthousiast en wil je direct solliciteren? Stuur dan je CV en motivatiebrief voor 20 mei naar de afdeling HR via werving@rastergroep.nl. Heb je vragen of wil je eerst meer informatie over de functie? Neem dan per e-mail contact op met onze recruiter Romy Pleket via werving@rastergroep.nl. Je kunt Romy ook bellen op 06-51621252.

De gesprekken zullen plaatsvinden op donderdag 23 mei. Zorg dus dat je deze dag vast vrij houdt in je agenda.